Volgende pagina

     Ontwikkeling van kwaliteitsdenken

Home




Ontwikkeling van "0" naar niveau "6"

0 - "Kwaliteit ontstaat vanzelf"

1 - "Kwaliteit komt aan het eind wel"

2 - "Voor kwaliteit hebben wij een aparte afdeling"

3 - "Kwaliteit: daar is onze baas in geïnteresseerd"

4 - "Kwaliteit begint hier aan de poort"

5 - "Kwaliteit, daarmee binden we onze klanten aan ons"

6 - "Kwaliteitsverbetering: dat zit in ons hele doen en laten"

 

 

 

 

   
  Samen op weg! (1)

Een mening over het kwaliteitsniveau hebben is het begin van verbeteren.

Kritisch zijn over je eigen activiteiten, en resultaten, is de eerste stap richting verbeteren

Verbeteringen in processen bespreekbaar maken en vastleggen op "papier" is de basis.

Beheersing van het proces, van acquisitie tot afleveren (en dat steeds beter), is het ultieme doel.

 
Disclaimer | © Qualitydesk | laatste wijziging, 04-02-2016